Връщане и подмяна

Екипът на Обичка би искал всеки клиент на онлайн магазина да остане доволен от обслужването и продуктите ни. Затова политиката ни на връщане и подмяна е гъвкава и адекватна, с цел да имаме във Ваше лице един удовлетворен клиент.

Закупен от онлайн магазина www.obichka.bg продукт може да бъде върнат или подменен в срок от 7 (седем) работни дни от получаването. Имаме няколко условия за това да върнете продукта:

  • Да няма следи от употреба 
  • Да не е с нарушен търговски вид 
  • Да е в оригиналната си опаковка
  • Да няма следи от корекции и модификации

СМЯНА НА ЗАКУПЕН ПРОДУКТ

Понякога се случва да промените решението си за бижу, което сте закупили. 

За да подмените избран и получен продукт, необходимо е да следвате следните стъпки:

  • Изпратете ни мейл на info@obichka.bg, в който да ни уведомите за решението си да замените бижуто с друго
  • Изпратете ни каталожен номер и линк към нов продукт, с който искате да направите замяната
  • След като ние потвърдим, че можем да направим замяна и желаният нов продукт е наличен, тогава клиентът следва да ни върне бижуто на следния адрес: 

гр. София, жк. Лагера, ул. Кюстенджа 10

ОФИС НА СПИДИ (ОФИС № 277), до поискване от Обичка

  • След като получим върнатото бижу и се уверим в неговата цялост, изпращаме новото бижу към вас
  • При този вариант куриерските разходи във всички посоки са за сметка на клиента
  • Ако сумата на разменените бижута е по-висока, тогава клиентът доплаща разликата в сумата + 5 лв. за доставка
  • Ако сумата е по-малка, тогава клиентът следва да ни предостави банкова сметка, на която да възстановим разликата

ОТКАЗ ОТ ЗАКУПЕН ПРОДУКТ

За да се откажете от получено бижу и да възстановим сумата за него, необходимо е да следвате следните стъпки: 

  • Изпратете ни мейл на info@obichka.bg, в който да ни уведомите за решението си за отказ от бижуто и да предоставите банкова сметка за възстановяване на сумата
  • Върнете закупеното от Вас бижу на адрес:

гр. София, жк. Лагера, ул. Кюстенджа 10

ОФИС НА СПИДИ (ОФИС № 277), до поискване от Обичка

  • След като продуктът пристигне в нашия офис и се уверим в оригиналния вид, опаковка и качество на върнатата стока, сумата за него ще бъде възстановена по банков път до 5 работни дни.
  • При този вариант куриерските разходи по връщането на бижуто са за сметка на клиента
  • Обичка ще възстанови само сумата за закупеното бижу, без направените разходи за куриерски услуги по доставка на продукта
  • В случай че клиентът връща направената от него поръчка /или част от нея/ с пратка, чиито транспортни разходи са безплатни и за сметка на Обичка, то Обичка ще приспадне стойността на транспортните разходи, които е заплатила от общата стойност за възстановяване към клиента

ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА НА ПРОДУКТ С НАРУШЕНА ЦЯЛОСТ

Ако получите продукт, който е с нарушена цялост или различен от поръчания от Вас, моля да следвате следните стъпки: 

  • Изпратете ни мейл на info@obichka.bg, в който да ни уведомите за решението си за връщане на дефектен продукт и да предоставите банкова сметка за възстановяване на сумата
  • Ако желаете замяна на дефектния продукт, моля изпратете ни каталожен номер и линк към нов продукт, с който искате да направите замяната.
  • Доставката на заменен продукт се осъщестествява само до офис на куриерска фирма Спиди
  • Върнете закупеното от Вас бижу на адрес:

гр. София, жк. Лагера, ул. Кюстенджа 10

ОФИС НА СПИДИ (ОФИС № 277), до поискване от Обичка

  • Обичка поема транспортните разходи във всички посоки, независимо дали става въпрос за замяна или за връщане на бижуто с възстановяване на сума

Ако при връщане или замяна желаете да използвате различна от посочената куриерска фирма, то разходите по връщането се поемат от клиента или ще бъдат приспаднати от сумата за възстановяване

  • След като продуктът пристигне в нашия офис и се уверим в нарушената му цялост, сумата за него ще бъде възстановена по банков път до 5 работни дни.

При въпроси за връщане и подмяна, моля свържете се с нас на info@obichka.bg